Artykuły

Filtr

Podstawowe kierunki realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2019/2020

Zapytanie ofertowe

Wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty:

SERVECOM.PL Komputery i Multimedia

ul. Kopernika 2 42-217 Częstochowa

 

Mobile +48 531 066 008

Infolinia +48 34 390 66 99 / 801 999 099

ZAPYTANIE OFERTOWE

na dostawę sprzętu TIK dla potrzeb realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych – „Aktywna tablica”.

DOBRY START

DOBRY START – 300 zł dla ucznia Dobry Start 300+

Wnioski o ustalenie prawa do świadczenia DOBRY START 300 zł dla ucznia przyjmowane są już od 1 lipca 2019 roku do 30 listopada 2019 roku przez portal Emp@tia lub bankowość elektroniczną a od 1 sierpnia 2019roku do 30 listopada 2019 roku można złożyć tradycyjny, papierowy wniosek w Urzędzie Gminy w Michałowie w pokoju nr 8.

Świadczenie dobry start w wysokości 300 zł raz w roku (jednorazowo) przysługuje w związku z rozpoczęciem przez dziecko roku szkolnego do ukończenia:

- przez dziecko lub osobę uczącą się do 20. roku życia;

- przez dziecko lub osobę uczącą się 24. roku życia – w przypadku dzieci lub osób uczących się legitymujących się orzeczeniem o niepełnosprawności.

Wszelkich informacji dotyczących wypełniania i składania wniosku o ustalenie prawa do świadczenia dobry start udzielają pracownicy urzędu -osobiście pokój Nr 8, lub telefonicznie 41 3565 243 wew. 33, 38.

Więcej informacji: https://www.mpips.gov.pl/dobrystart/